Werken aan een kleurrijke toekomst? Als je als vakman of -vrouw vooruit wilt, moet je bij AB Vakwerk zijn. Met een ruim aanbod aan banen in verschillende sectoren en mogelijkheden voor opleidingen, cursussen of omscholing, vinden zij voor vakwerkers een baan waarin ze zich kunnen ontwikkelen en waar ze direct, en voor langere tijd, aan de slag kunnen.
De vakwerkers van AB Vakwerk zijn eigenzinnige mensen die niet graag stil zitten, gemotiveerd en energiek zijn. Wij vertaalden dit door naar herkenbare, kleurrijke portretten met bijzondere belichting. Deze fotografie wordt ingezet voor de campagne, zowel on- als offline, zodat dit goed op elkaar afgestemd is en het een herkenbaar geheel wordt. De corporate campagne loopt in een relatief korte periode waarbij veel crossmediale aandacht wordt ingezet.
Om vervolgens een verdiepingsslag te maken op de corporate campagne, zijn er advertenties geplaatst. We zijn gestart met diverse imago advertenties in verschillende dag- en weekbladen, gevolgd door een reeks advertenties in enkel de weekbladen waarin we de verschillende branches uitlichtten. Hiermee laden we de boodschap van AB Vakwerk, namelijk werk- en scholingsmogelijkheden bieden voor (toekomstige) vakkrachten.
Om het grote aanbod aan werkmogelijkheden in beeld te brengen schoten we een promotievideo waarin de mogelijkheden letterlijk voorbijflitsen. Afwisselende beelden, in de stijl van de fotografie.