Lente, zomer, herfst of winter, de seizoenen staan centraal in de communicatie uitingen van Poiesz supermarkten. Van magazines tot aan donatie-acties en van instore communicatie tot aan online campagnes, de opdrachten zijn divers. Als hét communicatiebureau van Poiesz supermarkten zijn we behoorlijk trots op alles wat wij mogen ontwikkelen!
Sinds de lente van 2021 ontwikkelen en ontwerpen we het PUUR Poiesz magazine. Een middel voor content waarmee we vier keer per jaar een boost geven aan de communicatie en ons richten op klantenbinding. In dit gratis magazine, dat huis aan huis verspreid wordt, vind je achtergrondverhalen van producten en leveranciers, inspiratie en seizoensgerichte tips. Nieuwsgierig? Blader digitaal door de magazines via deze link.
Poiesz supermarkten zet zich in voor het Noorden! Of het nou is voor eenzame ouderen, jongeren die het thuis niet breed hebben of weidevogels, elk seizoen haalt Poiesz supermarkten een mooi bedrag binnen voor een goed doel. Per donatie-actie ontwikkelingen we een creatief concept en deze vertalen we door naar onder andere instore communicatie, print en social media.
Ook in de supermarkten kunnen de klanten van Poiesz supermarkten niet om de seizoenen heen. Doormiddel van instore communicatie brengen we seizoensproducten en acties onder de aandacht en leiden we de klanten met slimme winkelaankleding door de winkel.
We ontwikkelen voor Poiesz supermarkten verschillende receptvideo’s, waardoor klanten in een handomdraai de lekkerste seizoensrecepten op tafel zetten!